Translate-Μετάφραση

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

ΣΠΑΡΤΗ το φοιτητικό σπίτι της μικρής μου Γενοβέφας. Το στερνοπαίδι μου έφυγε 720 χιλ μακρυά μου.

 η Μητρόπολη Ευαγγελίστρια

απο εδώ πας στο Μυστρα (6 χιλ.)  το κτήριο απέναντι είναι η βιβλιοθήκη  φ ο β ε ρ ή,   3 όροφοι με αίθουσα εκδηλώσεων, παιδική χαρά (εσωτερική) και και και....

το σαλονάκι, μόνο οι κουρτίνες δικές μας... (αγοράσαμε και τηλεόραση)

το χωλ που πας στο 

2ο χωλ και...



κουζίνα με φοβερή θέα...

μπάνιο και τέλος η...

κρεβατοκάμερα

θέα από κουζίνα (η φωτο την αδική)

επίσης από το μπαλκόνι της  κουζίνα

10 σχόλια:

Ποδηλάτισσα είπε...

Συγχαρητήρια για την επιτυχία του παιδιού!!! Καλά φοιτητικά χρόνια να έχει και να είναι πάντα γερό!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

Madlen είπε...

Καλή της αρχή και καλή υπομονή σε εσάς που θα είναι μακρυά σας!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ Ο,ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ!!!!
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΦΩΤΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΗ!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΒΙΚΗ!!!

Pepi είπε...

Συγχαρητήρια στην μικρή σου! Καλές σπουδές να'χει! Και υπομονή, θα περάσει ο καιρός και δεν θα το καταλάβετε! Φιλιά !

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Καλή αρχή στον φοιτητικό της βιο...
να κανει τα ονειρά της πραγματικότητα...και εσις καλή υπομονή να εχετε μεχρι να τελειώσει...θα περάσει ο καιρός γρηγορα θα δείς....τα περάσαμε και γι αυτό στα λεω...μονο να ειναι καλά τα παιδια τίποτε άλλο... φιλακια..

Faidra είπε...

Καλημερα Βικουλα!!!
Καλες σπουδες να εχει, το σπιτακι ειναι ομορφο να το χαιρετε!!!
Μανουλα υπομονη !
Πολλα φιλια

Fanypap είπε...

Συγχαρητήρια Βίκη μου!! Να περνάει καλά και καλοφωτισμένη!! Μακρυά βέβαια , αλλά ο καιρός περνάει τόσο γρήγορα!!Πανέμορφο το κάνατε το σπιτάκι της!!Να το χαρεί με υγεία!!φιλάκια ,καλή σου εβδομάδα γλυκιά μου!!

Katrina είπε...

Καλη αρχη να εχει το παιδακι σου και καλη δηναμη σε σενα!!!!

Unknown είπε...

ευχαριστώ όλες σας για τις τόσο όμορφες ευχές, δυστυχώς κάποιο πρόβλημα υγείας δεν μου αφήνει χρόνο να παρακολουθώ τα υπέροχα blog σας, σας εύχομαι τα καλύτερα

Marie είπε...

Καλώς ήρθε στα μέρη μας!!! (Για οτιδήποτε χρειαστεί επικοινώνησε μαζί μου μένω Σπάρτη). Καλώς σε βρήκα!