Translate-Μετάφραση

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

το τρίτο ... συρτάρι

μπήκαμε στην τελική ευθεία, το όνειρο της Ρένας , πραγματοποιήται την Παρασκευή
εγώ,  ως συνηθώς ανικανοποίητη (θα το διαπιστώσετε βλέποντας τα συρτάρια μου, πόσες φορές τάλαξα) αλλά και της τελευταίας στιγμής (υδροχόος) η γυναίκα,  κάτι ήθελα να κάνω ακόμη. Πείτε ότι είχα ένα ακόμη συρτάρι,  πείτε ο μεγάλος ενθουσιασμός όλων σας , λίγο η μέρα της μητέρας, πολύ το ποίημα της Σμαραγδένιας και να το τρίτο συρτάρι (όπως λέμε το τρίτο στεφάνι) ολοκληρώθηκε

αγοράκι ή

ή κοριτσάκι


και φυσικά να ευχαριστήσω το δικό μου στεφάνι για τη βοήθεια και την υπομονή (όταν δουλεύω...δημιουργώ...είμαι στον  κ ό σ μ ο  μου),  μη ξεχάσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Ρένα μας, που μου έδωσε το ἔναυσμα και τις πολύτιμες οδηγίες της πως να δουλεύω το blogger


6 σχόλια:

Madlen είπε...

Πολύ όμορφα Βίκη!!!
Ελπίζω να τα πούμε στα εγκαίνια!!
Καλό απόγευμα!!!

Nena είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΚΥ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

SPYRIDOULA είπε...

Υπέροχο είναι το συρτάρι σου!!!Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

Kiki Aposeki είπε...

Και αυτό το συρτάρι είναι υπέροχο!!! Τα μωρουδιακά ρουχαλάκια, τρέλα...!!! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τα υπέροχα λόγια που μου γράφεις, είμαι και λίγο ευσυγκίνητη... Νιώθω κι εγώ πολύ τυχερή που βρεθήκαμε και τα λέμε!!! Να χαίρεσαι το στεφάνι σου και να σε χαίρεται κι εκείνος!!! Φιλιά πολλά!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Το..στεφάνι σου βλέπω σου τα στόλισε στην αυλή!!Θα τα δω όλα από κοντά στην έκθεση..

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Ενα ποιήμα μια ιδέα!!!! πολύ μου άρεσε Βίκη μου....τι ομορφο!!!! παντα ότι έχει να κάνει με μωρά ..μα κάνει να νιώθουμε μια τρυφερότητα που την έχουμε ξεχασμένη!!!!! εγινε τέλιεο και αυτό το συρταρι σου.. τωρα πέρασ απο της Ρένας και ήδη εχουν εκρεμάσει μερικά...αχ!!!! θα ειναι πολύ ωραια!!!! ζυλευω που δεν θα είμαι εκεί!!!!! θα σας συντροφευει όμως η κέψη μου.... φιλακια πολλαααα.