Translate-Μετάφραση

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Ημέρα εγκαινίων 18 Μάη



Οι γονείς μου , καμαρωτοί εμπρός στο απόκτημά τους.
Κορίτσια, φίλες μου γνωστές και άγνωστες, το συρτάρι της Ρένας μας το πήραν οι γονείς μου, στις 21 Μαίου γιορτάζει το Ελενάκι μας (η μανούλα μου) και συμβάλαμε όλοι στο δώρο της  (θα'ναι η κληρονομιά μου)
και φυσικά λόγω ημέρας και για να ευχαριστήσω το στεφάνι μου (τον άνδρα μου) για την υπομονή του, ποιος την έχασε για να την βρει ο πόντιος,  του έκανα μια μικρή έκπληξη, ευχαριστούμε Αννα




Στη μία και μοναδική φωτογραφία που με βρήκα ,
 καλά που κρυβόμουν ! είμαι και μικροκαμωμένη



δεν είμαι κρινιάρα...παραπονιάρα, ευχαριστώ Πέπη

10 σχόλια:

Nena είπε...

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ!!!ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΑΣ...ΒΡΗΚΑΝ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ.

Pepi είπε...

Βίκη μου, πολύ χάρηκα που σε γνώρισα! Χάρηκα που γνώρισα μια προσωπικότητα σαν κι εσένα ! Να χαίρεσαι τη μητέρα σου , να έιναι πάντα γερή και δυνατή! Σε φιλώ!

Ποδηλάτισσα είπε...

Να χαίρεσαι την μανούλα σου!!!!!!! Το συρταράκι (που θα είναι κληρονομιά σου) τέλειο... ωραιότερο δώρο δεν θα μπορούσατε να της κάνετε!!!! Όσο για τον πόντιο... υπέροχος και πολύ υπομονετικός θα έλεγα... μην μιλάς!!!! Πολλά φιλιά και στους δυό σας!!!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Βίκη ( από το Βασιλική!!!!!) κάθε συνάντηση μαζί σου είναι μια χαρά..

Rena Christodoulou είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!
ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΠΗΡΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΣΕΙΣ ΜΕΤΑ;
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΗ!!!!!!!
ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΣΟΥ!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

Fanypap είπε...

Βασιλική μου καλορίζικα!!!Χάρηκα που σε γνώρισα και από κοντά!φιλάκια θα τα ξαναπούμε σίγουρα, τώρα που έγινε η αρχή!!!

Aspa είπε...

Καλώς σε βρήκα Βίκη με -ήτα...!!! Να χαίρεσαι την μανούλα σου...και τα συρταράκια σας να αποτελέσουν κληρονομιά ανιδιοτέλειας, αγάπης και ήθους και στις επόμενες γενιές...

Maria Villioti είπε...

Μπράβο Βίκη!!!Έκανε εκπληκτική δουλειά η Ρένα σ'αυτό!!!Να την χαίρεσαι την μανούλα...Φιλιά πολλά!

Evie είπε...

Βικη μου έψαξα πολύ για να σε βρω.

Χρόνια πολλά και καλά στους εορταζόμενους της οικογενείας. Με γεια τα δώρα σας!!!! Σας καμάρωνα με την επιτυχημένη έκθεση, τα συγχαρητήρια μου σε όλους σας.

Χάρηκα πολύ που γνωριστήκαμε και του χρόνου!!!

giasmin είπε...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ,ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΔΩΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΝΤΙΟ ΤΙ ΝΑ ΠΩ, ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟΝ ΣΥΣΤΗΣΕΣ,ΑΛΛΑ ΤΕΜΕΤΕΡΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;ΑΡΑ ΣΟΥΠΕΡ.ΒΙΚΗ ΜΟΥ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΜΟΥ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ.ΦΙΛΑΚΙΑ.