Translate-Μετάφραση

Τρίτη 22 Μαΐου 2012

21 Μαη 2012 η καλύτερη επίσκεψη

Χθες γιορτή μεγάλη στο σπιτικό μου (σας τα΄χω ήδη γράψει), όμως χάρη στην υλοποίηση της ιδέας της  Ρένας μας, το πρωί της Δευτέρας 21 Μάη υποδεχθήκαμε στο χώρο της έκθεσης  ένα νηπιαγωγείοπαιδιά τριών έως πέντε ετών περίπου , ήταν για μένα το καλύτερο δώρο, έζησα στιγμές παλαιών ....ετών...








ένα λίγο μεγαλύτερο κοριτσάκι

η μελλοντική ζωγράφος
η κριτικός τέχνης
μήπως σας θυμίζει κάτι 


η μικρή μας καλλιτέχνης το συμπλήρωσε

για να βοηθήσω δεν είναι μήλο αλλά αετός, επομένως είναι το συρτάρι...




ΕΓΩ , σας αρέσω?  δεν δέχομαι αρνητικές απαντήσεις
ήταν το δώρο μου, η καλύτερη ζωγραφιά, 
νομίζω ο ζωγράφος ονομάζεται Θστάθης

8 σχόλια:

Rena Christodoulou είπε...

ΕΧΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΑΡΚΟΥΔΙΖΕΙΣ!!!!
ΝΑ ΣΟΥ ΤΙΣ ΣΤΕΙΛΩ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ!!!
ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!1

Unknown είπε...

Περιμένω σαν ανήλικο παιδί

deppy11 είπε...

Αχ τι καλα!!!!

πως τους φανηκε ??? τι ειπαν??? τους αρεσε???

τι τελεια!!!!
θελουμε λεπτομερειες!!!!

Madlen είπε...

Τι τέλεια!!
Χάρηκα πολύ που το είδα!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Νομίζω οτι δεν υπάρχει πιο κατάλληλο μέρος για επίσκεψη σχολείου, εγώ πήρα το παλιό σχολείο που διδασκα και το είπα.Χθες σε θυνμήθηκα γλυκιά μου..πήγα να κάνω τα πόδια και τα χέια μου σε μανικιουρίστρια καινούργια και μόλις την ρώτησα πως την λένε μου είπε: Βίκη με "η" από το..Βασιλική..της είπα λοιπόν για σένα...

Fanypap είπε...

Αχ!!τί όμορφη επίσκεψη!!!Δυστυχώς τα αστεράκια μου δεν ήταν δυνατόν να τα φέρω, είναι η απόσταση και τα μέσα μεταφοράς που δεν βοήθησαν!!!φιλάκια.

morphoplasies είπε...

Βικη τωρα τις ειδα αυτες--ειχα δει μονο της Ρένας!! πω !!πω !! τι εχασα!! τελεια εικονα!!

Katrina είπε...

Τι ομορφες εικονες!!!